Nowość: Diners Club Undo Account
Diners Club Polska, jako pierwszy na świecie, wprowadza usługę pozwalającą Posiadaczom na uzyskanie rekompensaty za błędne i pochopne decyzje życiowe. Undo Account jest już dostępne dla wszystkich klientów firmy.
– Doskonale rozumiemy, że nie każda decyzja jest dobra w dłuższej perspektywie czasowej. Mając na względzie wygodę naszych Klientów zdecydowaliśmy się na udostępnienie usługi, o którą wielokrotnie byliśmy pytani. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów. Przecież ludzką rzeczą jest się mylić – zapewnia Anna Kowalska z departamentu nowych produktów Diners Club Polska.
Errare humanum est – Diners Club Polska doskonale do rozumie i pomaga naprawić nietrafione życiowe decyzje.
Diners Club Undo Account jest innowacyjnym rozwiązaniem, dzięki któremu błędnie podjęte decyzje życiowe i finansowe będzie można cofnąć lub uzyskać za nie stosowną rekompensatę. Jak podkreśla Kowalska, usługa jest dostępna bezpłatnie dla wszystkich obecnych Posiadaczy prywatnych kart Diners Club, a jej aktywacja dokonana została automatycznie 1 kwietnia. – Na razie nie mamy w planach firmowego Undo Account – wyjaśnia i dodaje: – Skala omyłek w biznesie, niestety, przekracza nasze możliwości ich zrekompensowania.
Aby cofnąć pochopnie podjęte decyzje wystarczy wypełnić formularz znajdujący się na stronie Diners Club Polska. Zakres Undo Account obejmuje wszystkie błędy do roku wstecz. Istnieje również możliwość rozszerzenia świadczenia do pięciu lat wstecz. Ta opcja jest dostępna dla tych Posiadaczy kart, którzy uiszczą drobną opłatę.