Responsywne E-konto dla Klientów biznesowych
Nowe bezpłatne narzędzie umożliwia łatwe zarządzanie kartami firmowymi w jednym serwisie transakcyjnym: m.in. sprawdzanie transakcji dokonanych każdą z kart, podsumowanie wszystkich sald oraz analizę wydatków za pomocą przejrzystych wykresów. Polska jest drugim krajem po Austrii, w którym Diners Club zaoferował Klientom biznesowym dostęp do E-konta w technice RWD.
E-konto to internetowy serwis dla przedsiębiorców, który umożliwia wygodną obsługę wszystkich kart firmowych Diners Club w jednym miejscu. RWD, czyli technika responsywna strony (responsive web design), umożliwia automatyczne dostosowanie wyświetlanych treści do wielkości ekranu. Dzięki temu z serwisu korzysta się równie wygodnie nakomputerze, tablecie i w smartfonie.
Intuicyjna obsługa
Jest to jedno najbardziej nowoczesnych narzędzi tego typu, które pozwala szybko i intuicyjnie zarządzać kartami służbowymi przedsiębiorstwa. Diners Club Polska udostępnił je klientom biznesowy, jako drugi –po Diners Club Austria.
Polscy Klienci biznesowi Diners Club korzystają z responsywnego E-konta jako drudzy na świecie.
Nowa usługa umożliwia przedsiębiorcom proste pobranie potrzebnych wyciągów wformatach pdf, csv lub xls, daje łatwy dostęp do aktualnego salda wszystkich kart w firmie oraz informacji o sumie sald kart z ostatniego miesiąca. Przypomina również o terminach spłaty wykorzystanych limitów wydatków na poszczególnych kartach. Serwis ma wyszukiwarkę ułatwiającą zestawianie i filtrowanie danych zależnie odpotrzeb firmy – pod kątem terminu płatności, daty dokonanych transakcji, kwot lub użytkowników karty.
Bezpieczne, zaawansowane zarządzanie
Logowanie do E-konta odbywa się przez stronę internetową Diners Club Polska. E-konto jest dostępne w trzech językach: polskim, angielskim i niemieckim. Szyfrowanie strony zapewnia najwyższy standard bezpieczeństwa.
Zakładkę Przeglądaj, która jest jednocześnie ekranem głównym E-konta, można zindywidualizować, dostosowując ją do swoich potrzeb. W tym miejscu znajdują się wszystkie podstawowe informacje dotyczące kart wykorzystywanych w firmie.
Zakładka Transakcje daje natomiast użytkownikowi wgląd we wszystkie płatności przeprowadzone za pomocą firmowych kart. Dzięki temu możliwe jest sprawdzenie każdego wydatku, np. związanego z podróżą służbową iupewnienie się, że pracownik posługujący się kartą nie zapomniał o dostarczeniu faktury niezbędnej do rozliczenia podatku.
Optymalizacja wydatków
Funkcja Obrót pokazuje saldo transakcji w bieżącym roku kalendarzowym i w ciągu 12 miesięcy nawybranych kartach oraz liczbę wykorzystanych przez pracowników firmy darmowych wizyt wsalonikach lotniskowych. Wszystkie informacje prezentowane są w formie czytelnych wykresów, dzięki czemu przedsiębiorca może łatwo porównywać jak zmieniały się wydatki rok do roku, albo ostatnich miesiącach oraz na co firma przeznacza najwięcej pieniędzy.
Wybranie jednej branży np. linii lotniczych, przekierowuje do odpowiedniej zakładki, wktórej znajdziemy wyszczególnione wszystkie wydatki na ten cel.
E-konto umożliwia również łatwy kontakt z Biurem Obsługi Klienta Diners Club, konsultacje usług oraz szybkie złożenie reklamacji transakcji, która budzi wątpliwości.
Aby skorzystać z E-konta należy wypełnić formularz pobrany ze strony www.dinersclub.pl i wysłać go do Diners Club by uwierzytelnić swój login. Uruchomienie dostępu zajmie do 24 godzin.